Webinar: Elevatortale – styrk din kommunikation til arbejdsgiverne

arrangement
Online via Teams (link følger ved tilmeldingen)
03.06.2024 18:30-19:30 Mennesker med handicap

Er du interesseret i at lære, hvordan du kan styrke din personlige kommunikation til arbejdsgiverne gennem elevatortalen ? Så er dette webinar lige noget for dig!

Vi vil på dette webinar tage fat i hvordan taler man både sig selv op, mens man taler om det som er svært og udfordrende?

Hvorfor overhoved en elevatortale? :

Du har brug for en personlig elevatortale, fordi du – eksempelvis i forbindelse med en jobsamtale – bliver bedt om at præsentere dig selv kort i indledningen af en jobsamtale.

Eller fordi du i forbindelse med netværk/sociale arrangementer befinder dig i situationer, hvor det vil forbedre dine chancer for at få job, at du kort og klart kan præsentere dig selv og dine kvalifikationer.

Herudover tjener elevatortalen et andet formål. Når du arbejder dig frem til den, er der rigtig god chance for, at du selv bliver mere klar over, hvem du er arbejdsmæssigt.

Én elevatortale er sjældent nok udover at have en til jobsamtalen, en til at netværke med så kan det være en fordel også at have en telefonen, når du skal kunne præsentere dig selv og dit ærinde på cirka 10 sekunder. Samt en til et middagsselskab får du brug for en lidt længere version.

Få inspiration fra en af landets førende eksperter

På webinaret vil du møde Susie Lynge som er direktør i Netværks Akademiet. Susie har trænet  30.000 medarbejdere og ledere i strategisk networking og videndeling. Derudover er hun foredragsholder, underviser, forfatter og erhvervscoach.

Tilmeld dig nedenfor – vi glæder os til at se dig online!